Priče o čokoladi!

subota, 31.01.2015.

FOTO Genijalna šarena pakiranja za čokolade



Meni je čokolada sama po sebi fascinatna. Ali ono što je čini još privlačnijom su šareni i kreativni omoti kojima se proizvođači međusobno razlikuju.

Kako su čokolatijeri sami po sebi kreativni, (jer da nisu ne bi nastajala sva ona čuda od čokolada koja nas svake godine sve više iznenađuju) inzistiraju na tome da se i njhov slatki proizvod nađe u jednako tako kreativnoj i privlačnoj ambalaži.

Granice šarenila i oblika tu se brišu i ulazi se u sferu nenadmašive slobode vizualnog izražavanja.

>> Čokoladni namještaj više nije samo šala

Čokoladne figure bogate okusima pakiraju se u kompatibilne kutijice i omote pune impresivne osobnosti onih koji su ih stvorili.

Već neko vrijeme prikupljam fotografije pakiranja čokoladnih proizvoda koja mi se sviđaju i objavljujem na Facebook stranici bloga.

Ako i vi pronađete neko simpatično pakiranje koje vas je nečim osvojilo, pošaljite mi fotografiju i rado ću je objaviti.

Fotografije pakiranja koja su mi privukla pažnju možete pogledati na ovom linku.

*****
Tekst: Ivana Domitrović
Foto: Pinterest


Je li vam se svidio post? Imate li što dodati? Ostavite komentar ili mi pošaljite mail na priceocokoladi@gmail.com

Oznake: čokolada, Pakiraje, Pakiranja, kreativnost

31.01.2015. u 06:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!