Priče o čokoladi!

četvrtak, 16.10.2014.

Iznenadila me jeftina čokolada


Poznato je pravilo da skupa čokolada može biti loša, a da jeftina čokolada ne može biti dobra. Međutim, srećom, nisam slijedila to pravilo kada sam posegnula za jednom jeftinom čokoladom. Jeftina znači da je 100 grama tamne čokolade s minimalno 50 posto kakaa koštalo 4,49 kuna.

Prilično dobra cijena za ono što se nudi u pakiranju. Fini miris kakaa, solidan zvuk čvrstog loma, elegantno otapanje u ustima i dugotrajan osjet tamnoće koji je prisutan kod kvalitetnih čokolada.

Ploča ovih 100 grama brižno je formirana i na poleđini je sasvim ravna bez ikakvih nedostataka (barem ova koju sam ja kupila. Može se pojaviti kakva manja rupica ili slična neravnina). Prednju stranu oblikuju ukrašene kockice, a kada sam dio stavila u usta, nisam mogla odoljeti porivu da je izgrizem i pojedem. Ovo testiranje bilo je provedeno na nekoliko kockica, sve dok nisam uspješno pričekala da se jedna svojom brzinom rastopi.

Rastapanje je trajalo dovoljno dugo da mi se svidi, da upotpuni svoj dojam kako bi joj dala prolaznu ocjenu. Pa čak i više od toga.

U mom kvartu tek se nedavno otvorio Spar. Kada sam ondje prvi puta kupovala čokoladu bila je to čokolada za kuhanje od 250 grama, koja je sadržavala više od 40 posto kakaa, a koštala je oko 13 kuna. S njom sam napravila muffine koji su ispali odlično.

Nakon toga sam ponešto hrabrije kupila Spar tamnu čokoladu koju sam gore opisala. Imala sam sumnje u nju - kakva će biti, kakva može biti jeftina čokolada ako je slijediti pravilo o skupoći kakaa? A kada sam je probala, zaista sam se iznenadila. To naravno nije nikakva ekskluzivna čokolada, ali je dobra. I preporučila bi je svima, naročito stoga što je prihvatljiva i po cijeni.

Testirat ću ovu čokoladu sa svojim kolegama. Ponudit ću im nekoliko čokolada čiji se postotak kakaa kreće oko 50 posto, među kojima će biti ova jeftina i jedna skuplja, ali neću im reći o kojim se točno čokoladama radi. Jedva čekam da čujem njihove komentare.

>> Evo kako kušati čokoladu!

*****
Tekst: Ivana Domitrović
Foto: Ivana Domitrović


Je li vam se svidio post? Imate li što dodati? Ostavite komentar ili mi pošaljite mail na priceocokoladi@gmail.com


Oznake: čokolada, recenzija, Spar, tamna čokolada

16.10.2014. u 05:00 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!