Priče o čokoladi!

četvrtak, 02.10.2014.

Rustika - samo lijepo zapakirana čokolada


Ovu sam čokoladu kupila iz jednog veoma plitkog razloga - bila mi je lijepa. Priznajem, vizualno me totalno privukla, a budući da sam prilično brzo morala odlučiti koju ću kupiti, jer sam bila u žurbi, nisam je sasvim dobro proučila. Tek kad sam stigla kući, vidjela sam da je to samo zgodno ukrašena mliječna čokolada, zapakirana na zanimljiv način.

Radi se o čokoladnom proizvodu slovenskog proizvođača Rustika. Nisam pronašla njihovu stranicu na internetu, pa ukoliko netko s tim bude imao više sreće, neka mi u komentaru ostavi link ili pošalje na mail.

Primamljivo upakirani proizvod u sebi sadrži 35 % kakao dijelova, što ga po mišljenju mnogih čokolatijera ne svrstava u kategoriju čokolade, već čokoladnog proizvoda.

Razdijeljen je na četiri manja kruga, od kojih je svaki ukrašen nekim dodatkom. Na omotu piše da ima orašastih plodova, ali ima tu i usitnjenog suhog voća, čini mi se brusnica ili ribizla.

>> Mak Zara mliječna čokolada

Odvajanje ukrašenih čokoladnih krugova od ambalaže nije bilo lako. Bili su gotovo zalijepljeni za crnu podlogu i samo jedan od četiri kruga uspjela sam izvaditi u cijelosti. Svi su se ostali razlomili, i to na više dijelova. Bili su mekani, čak i na temperaturi od 17 stupnjeva. Ljepljivi. Previše slatki.

Lijepo izgleda. I to joj je sva prednost. Naravno, za ljubitelje mliječnih čokoladnih proizvoda može biti sasvim solidna, ali za nekoga tko traži bogatiji i istančaniji okus u svakodnevnom desertu, ovaj bi proizvod samo mogao pokvariti željno iščekivan miris snažnog kakaa.

Iako jesam vizualni tip i lako me 'kupiti' lijepim izgledom, volim proučiti čokoladu koju kupujem. Ovaj me primjer podsjetio i zašto je tako. Ma znate i sami, proizvođači nešto lijepo zapakiraju i na tome dobiju prve dojmove fasciniranosti. Tek kad počnete koristiti proizvod vidite da u njemu zapravo nema ničeg posebnoga, Tako je, nažalost, bilo i s ovom čokoladom. Ali to ne znači da odustajem od Rustike. Samo moram pronaći njihovu tamnu čokoladu (ukoliko je imaju), s većim postotkom kakaa.

>> Čokolada koja će vas podsjećati na zaslađeni ljetni dan u prirodi

*****
Tekst: Ivana Domitrović
Foto: Ivana Domitrović

Je li vam se svidio post? Imate li što dodati? Ostavite komentar ili mi pošaljite mail na priceocokoladi@gmail.com

Oznake: Rustika, Čokolada Rustika, recenzija

02.10.2014. u 06:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!