Priče o čokoladi!

utorak, 05.08.2014.

Već dugo nisam probala ovako dobru Čokoladu


(Foto: Darija Brnović)

Dok je još bila u Ljubljani, moja prijateljica Darija fotografirala je zapakiranu čokoladu sasvim ležerno položenu na stol kafića u koji se došla osvježiti. Objavila ju je na Facebooku i tako mi najavila što me čeka kad se vidimo.

Darija ima ‘njuh’ za dobre stvari, dobru priču, dobre fotke... Zato me nije začudilo kada me taj slovenski proizvod potpuno oborio s nogu.
Već dugo nisam probala tako dobru čokoladu!

85 g čokolade sa šafranom - Cukrček, slovenskog proizvođača, ima punu tamnoću mirisa, baš onakvog kakvog volim u svojoj čokoladi.

Iako je u jednom trenutku bila izložena malo višoj temperaturi, nakon nekoliko minuta provedenih u hladnjaku, lom joj je i dalje bio savršen - odrješit, konkretan, jak, trenutačan!

Već se tada dalo naslutiti da će nadmašiti veći broj čokolada koje sam kušala.

Osvježavajući šafran prikriven u kakau, sasvim je pojačao kakaasti okus i produžio njegovo trajanje. Jak, čvrst, fin okus egzotičnog bilja koje je svojom prisutnošću okrznulo kakao dok je još rastao na nekoj dalekoj farmi, pristojno je u proizvodu bio prilagođen našim zapadnim osjetilima sa sjeverne polutke. I takav je dugo ostao u ustima i na jeziku.

62% kakaa, kako je naznačeno na omotu, izgledalo mi je kao savršena doza tog mljevenog zrnja da bi se bez pretjeranog napora kušalo proizvod. Sasvim opušteno bilo je lako okusno probaviti svaki njezin segment i pri tome uživati.

Cukrček je za mene novo otkriće i svakako ću probati još koji od njihovih proizvoda.


>> Recenzija čokolade: Suchard, Finessa Mandel Honig


Ivana Domitrović
priceocokoladi@gmail.com


Oznake: recenzija, Cukrček, čokolada, šafran, tamna čokolada

05.08.2014. u 04:27 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!